Nyttig?

Hej på er som hittar hit, Idag har jag gjort så jävla mycket att jag knappt kan röra mig. Jag vakna vid 11 tiden för att fixa mig klar till skolan då min första och sista lektion var matte. Efter matte lektionen tog jag bussen till entre med två vänner för att shoppa:) Det blev en skit fin kofta med stora armar från cubus. Jag kommer visa upp den om några dagar:) , efteråt tog jag bussen till stan för att jobba. Det var jobbigt som fan. Sen åt jag mat i burger king. Det blev sallad med grillad kyckling utan dressing och bröd. Jag har slutat med skräp och sallad är ju super gott. Jag drack också mineral vatten med citron smak utan tillsatt socker. Visst är jag grym? , Nu är jag hemma , pluggat klart inför provet jag ska ha imorgon. Hoppas på ett  bra resultat men jag tycker att italienska är skit svårt så jag får vara nöjd med de jag får:)



Min goda sallad, mkt bättre än skräpet som jag älskar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0